سنگ ساختمانی در اصفهان نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت

فروش انواع سنگ ساختمانی اصفهان و ارسال به سرتاسر کشور. فروش رقابتی انواع سنگ نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت،سنگ فرشی،پله و کابینت

سنگ ساختمانی در اصفهان نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت

فروش انواع سنگ ساختمانی اصفهان و ارسال به سرتاسر کشور. فروش رقابتی انواع سنگ نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت،سنگ فرشی،پله و کابینت

ویژگی سنگ های دگرگونی مورد استفاده در صنعت ساختمان

گنایس: مثل گرانیت ها در صورتی که دارای رنگهای ایدهال و عناصر درشت بوده و فاقد آثار آلتراسیون باشند به دلیل بافت چشمی زیبایی که در مقاطع صیقل خورده بعضی از آنها دیده می شود می توانند سنگ تزیینی استثنایی را تشکیل دهند. آلبته تهیه سنگ نما از این گونه سنگ ها همان مسائل سختی برش و صیقل دادن را دارد و از این نظر کامل شبیه گرانیت ها هستند.(به علت وجود کوارتز زیاد)
مرمر: به صورت سنگهای متامورف سفید، خاکستری و رنگی با تبلور دوباره ای که یافته اند دارای درخشندگی و شفافیت و زیبایی خاصی هستند که به همین جهت جایگاه ویژه ای را در صنعت سنگ های تزئینی یافته اند.مرمرها حاصل متاموفیسم سنگ های آهکی اولیه می باشند. سنگ های تزئینی بر حسب درجه متامورفیسم و رشد کریستال ها (تبلور ریز یا درشت) انواع مختلفی را تشکیل می دهند و نام های گوناگونی یافته اند.
اسلیت: اسلیت برای مصرف به صورت قطعات منظم برش داده می شود و همچنین به شکل دانه های خرد شده و پودر مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه  بر پوشش سقفو سطوح ساختمان مقدار قابل توجهی از اسلیت ها به عنوان (میل استوک) تولید می شود که شامل اسلیت هایی است که برای تهیه سطح میزها، پله ها، پایه دیوارها، پوشش پایه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. از اسلیت های رنگی برای سقف ها و پوشش ساختمان ها استفاده می گردد. از هورنفلس، آمفیبولیت و بعضی شیست ها ( مثل کردیریت شیست) به خاطر ظاهر زیبایشان به عنوان سنگ نما استفاده می شود.
پنجره آلومینیومی
ویژگی سنگ های رسوبی مورد استفاده در صنعت ساختمان
این گروه از سنگ ها، به طور عمده شامل ماسه سنگ و آهک می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد