سنگ ساختمانی در اصفهان نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت

فروش انواع سنگ ساختمانی اصفهان و ارسال به سرتاسر کشور. فروش رقابتی انواع سنگ نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت،سنگ فرشی،پله و کابینت

سنگ ساختمانی در اصفهان نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت

فروش انواع سنگ ساختمانی اصفهان و ارسال به سرتاسر کشور. فروش رقابتی انواع سنگ نما و کف,تراورتن و مرمریت ، گرانیت،سنگ فرشی،پله و کابینت

سنگ های نمای خاص

سینیت ها، دیوریت ها، گابروها و سنگ های خروجی هم ارز آنها یعنی تراکیت ها،آندزیت ها و بازالت ها و همچنین سنگ های دیگر مثل نفلین سینیت ها، پریدوتیت ها، پیروکسینیت ها و آمفیبولیت ها و سایر سنگ های آذرین و دگرگونی از این نوع به دلیل عدم وجود کوارتز در انها در صورتی که کاملا سالم و بدون آثار آلتراسیون باشند و ضمنا رنگ های زیبایی در صیقل داشته باشند می توانند به عنوان سنگ های نمای خاص مطرح شوند.هر جا که این گونه سنگ ها گسترش دارند باید امکان بهره برداری آز آنها به عنوان سنگ نما مورد توجه قرار گیرد چه بسا ممکن است در میان این گونه سنگ ها، سنگ نما با خصوصیات ظاهری استثنایی وجود داشته باشد که در این شرایط دارای قیمت ویژه ای خواهد بود.

از توف ها (پیروکلاستیک ها) به خصوص توف های سیر(توف سبز کرج) و رنگ های دیگر با تخلخل کم و در پی ساختمان ها و دیوارهای بلند و پهن و از تخلخل بیشتر معمولا برای پله ها و کف حیاط و به عنوان قرنیز استفاده می نمایند. توف های شیشه ای (پرلیت) منبسط شده به عنوان پوشش و آندود مصرف می گردند.
مخلوطی از پرلیت-ژیپس به عنوان پوشش و یا روکش دیوارها و غیره مصرف می شوند. در ریولیت ها به دلیل حساس بودن کانی فلدسپات از نظر عوامل آلتراسیون و به دلیل اینکه ریولیت،به ویژه توف های ریولیتی تخلخل یکنواختی دارند و نفوذ آب عامل مهم آلتراسیون در آنها است، از این رو ریولیت های غیرآلتره و سالم کمتر دیده می شوند،در صورتی که ریولیت ها دارای درصد کوارتز غیرآلتره و سالم کمتر دیده می شوند. دارای درصد کوارتز غیرآلتره و سالم کمتر دیده می شوند.درصورتی که ریولیت ها دارای درصد کوارتز نسبتا کمتری بوده و فلدسپات های پتاسیک صورتی رنگ در انها دیده شوند، ممکن است دارای قابلیت برش بوده و سنگ را باظاهر صورتی زیبا در مقاطع صیقل خورده عرضه نمایند.
خصوصیات مورد استفاده سنگ های بازالت و دیاباز: بازالت و دیاباز در واقع تنها به صورت خرد شده مورد استفاده قرار گیرند آن عمدتا به عنوان اجزا بتن و مواد لازم برای ساختن جاده ها ، بقیه به صورت مواد مستحکم کننده مسیر ریل قطار، پوشش سقف و غیره مصرف می گردد. این سنگ ها به دلیل فقدان کوارتز برای دستگاها و ماشین ها، ساینده نیستند و این مزیت سبب ارزشمندی آنها می شود.

شستشوی نمای ساختمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد